22 februarie 2009

The power of books...




Vei continua...



" Ce-i si cu poezia asta? "
Vei spune, uimit, tu.
" Nu are nici un sens... "
Vei continua?

Am avut o gramada de idei
Ce ti-ar fi placut, cred;
Care te puteau face macar sa zambesti, cred.
Le-am pierdut din cauza ta,
A agitatiei tale fara rost.



Hai sa nu ma mai joc cu cuvintele
Mi-am zis indignat, cred.
Hai sa te fac putin sa gandesti, cred.
Ai pierdut si tu deja cateva secunde
Din viata ta, nu crezi?

" Nu inteleg... "
Vei gandi in sinea ta.
" De ce sa citesc asta? "
Vei continua...

De ce sa-ti scriu eu tie?
Caci nu-mi primesc rasplata
Si nici nu-s obligat.
Poate tocmai de asta.

De ce sa citesti cartea,
Cand poti face orice altceva?
Doar nici tu nu esti obligat,
Si, desigur, nu o vei face.

Ai un suflet desertic,
Ce moare de sete...
Mancat de viermii care canta
Din incultura dezinteresului.



Ai o viata inainte
Sa nu mori de sete...
Sa iti irigi vital emisferele,
Dar desigur, preferi altceva.

" Ce-nseamna toate astea? "
Sopteste mintea ta.
" Ce-a vrut sa-nsemne asta? "
Te rog nu continua...

Un comentariu :