13 februarie 2009

19

Iata ca a mai trecut un an de la ultima data cand am spus asta. S-au schimbat multe... Din 8 s-a facut 9, din poteci s-au facut drumuri, din inceputuri s-au format miezuri, din tremurat s-a nascut incredere, din incruntare au rasarit zambetele, din intuneric s-a lasat lumina, din luna au luat nastere noi dorinte... A fost un an cu multe incercari, dar acesta care urmeaza pare ca va fi si mai si. Nu pot decat sa le multumesc tuturor care m-au ajutat in vre-un fel sa evoluez si sa imi doresc sa prind cat mai multe aniversari de astea. Va dedic aceasta poezie:

19

19 mii de pasi pe 19 sute de carari
19 zeci de fet(z)e in 19 ipostaze diferite
19 mii de cuvinte rostite pentru 19 sute urechi
19 zeci de melodii ce inchid 19 feluri de rani
19 mii de idei tampite si 19 sute de arome
19 zeci de sentimente simtite de 19 ori
19 mii de ochi curiosi din 19 sute de zari
19 zeci de rasete plutind in 19 valuri calde
19 mii de tone de fum in 19 sute de plamani
19 zeci de culori si forme in 19 furtuni sedate
19 mii de ruperi de ritm din 19 sute de vodca
19 zeci de secunde moi dupa 19 sute de orgasme
19 mii de lichide din 19 sute de dorinte fierbinti
19 zeci de pene cazand sub 19 raze crepusculare
19 mii de ingeri si demoni dupa 19 sute de razboaie
19 zeci de zecimale adormite de 19 secole de ploi
19 mii de vise implinite dupa 19 sute de clipe
19 zeci de imbratisari simultane cu 19 prieteni

Am 19 mii de motive sa am tot ce vreau de 19 sute de ori
Si 19 zeci de motive se impart acest 19 cu voi toti

Imaginandu-mi ca viata mea e ca o barca, am inceput sa vreau sa vaslesc in continuu, pentru ca cine vasleste nu are timp sa rastoarne barca.

Un comentariu :

  1. frumos :) iti doresc 19 mii, 19 zeci si 19 sute de fericiri si o viata sa-ti valoreze cat 19 vieti.

    RăspundețiȘtergere