21 ianuarie 2009

Ce zi e azi?... - Despre avort... -

Ce zi e azi? Cine sunt azi?... Azi a fost o zi ca multe altele. Azi n-a insemnat nimic in mod special. Azi nu mi-a adus nimic nou. Azi a fost monotonie imbibata in concepte abstracte ce se derulau in fata ochilor mei. Azi n-am invatat nimic. Azi nu am vazut pe nimeni. Azi n-am spus nimic. Azi au trecut multi prin jurul meu fara sa-mi pese. Iar eu am fost in lumea mea, cu gandurile mele sterse si paralele cu realitatea asta (d)in cur...s de "dezvoltare". Cosma? Absent...

Singurul lucru interesant (daca pot spune asta) a fost un gand despre avort, inchegat in mintea mea de prima ora de curs, si anume biologia. Traim intr-o perioada in plina evolutie pe plan stiintifico-genetic. Poate chiar post-genetic deoarece s-au ajuns la anumite limite care par de netrecut. In fine, nu ma prea intereseaza subiectul, dar e crud. E cruda dezvoltarea tehnologica pana la un nivel la care poti vizualiza "fisierul" fat (cu o descriere ampla a detaliilor ) si a "procesului" de "insarcinare" chiar dupa cateva saptamani de la plasarea in "directorul" mama. Astfel, prin apasarea unei combinatii gen alt+ctrl+del se pot observa prin diverse "inovatii" gineco-medicale eventuale efecte si defecte asupra dimensiunilor si continutului arhivei "copilul meu #.rar" (unde # = integer) din directorul de mai sus. In urma unor eventuale inconveniente si erori in deschiderea fisierului de catre aparatul medical, mama pricopsita cu arhiva defecta "intr-insa" poate apasa butonul cancel in procesul de dezarhivare, asta conform reglementarilor legale in vigoare. Ma intreb, avem voie (din punct de vedere moral) sa facem asta? Avem dreptul si puterea necesara de a lua viata propriului nostru urmas, daca aflam de la un aparat ca el va avea o malformatie la nastere? Stiu ca avem puterea de a da viata, de a concepe, de a perpetua, oricat de mult dorim si daca ne tin organele ( pardon de expresie) . Insa avem oare voie sa distrugem cursul natural? Ciclul si balanta naturii? Lumea trebuie sa aiba uratii si frumosii ei, sanatosii si bolnavii ei, normalii si handicapatii ei; pentru a putea exista un contrast care face din om animalul social si cu ganduri ierarhizate. Avortul se practica de multa vreme si pare a fi o usurare in mintea multor persoane bolnave psihic. Vor spune ca e ceva modern si ca nu merita sa-si strice viata doar pentru o greseala. Sunteti de acord? Ei bine, eu cred ca greseala ar trebui sa aiba o repercursiune asupra infaptuitorului. N-ar trebui sa fi responsabil pentru nerespectarea unor reguli simple care te-ar fi putut tine in afara acestui cerc vicios? Ba da! Ar trebui! Dar, dupa cum spuneam (si ma repet, pentru ca fiecare subiect ce-l abordez parca cere asta), mergem pe drumul autodistrugerii, din ce in ce mai accelerat! Recunosc, vorbesc in necunostinta de cauza la nivel practic ( n-am fost in astfel de situatie niciodata ), dar mi se pare un gand inuman. (( Un exemplu din istorie ( neverificat, auzit azi la biologie de asemenea ) de avort anulat, ce a adus pe lume un personaj foarte important, este cazul familiei Beethoven(ringin' a bell?). Ludwig a fost primul copil al unei familii mediocre, asta cu putin noroc. La inceput, gandurile unui copil ii speriau pe cei doi parinti si au decis sa faca un avort. In urma insistentelor mamei sale, acesta a fost adus pe lume in cele din urma. Ei uite! Un geniu a luat nastere din cauza anularii acestui proces macabru. ))

Sunt multe variabile de luat in calcul aici si multa lume nu e interesata de acest aspect pana nu se trezeste cu viata data peste cap. Trezirea ! Nu fiti abstinenti, caci sexul este placut si folositor (mai ales acum ca suntem urmariti din satelit permanent; hai sictir, din nou!). Dar folositi mijloace de contraceptie si protectie. Ma simt aiurea sa dau sfatul asta, pentru ca eu nu il practic ( am motivele mele ), dar vreau sa va fac pe voi sa ganditi (serios)! Viata nu e un joc, nu are buton de restart, nu are butoane de save sau de load. Au mai zis multi inaintea mea asta, auzi la tot pasul. Multi au zis, putini au auzit. Putini aud in continuare.
Daca am fi putin mai constienti cu totii, nici n-ar mai trebui sa punem in discutie problema avortului.

Concluzionand, azi e o zi gri-cenusie cu gust de nisip si, desi mai calda fizic decat altele dinaintea ei, imi pare mult mai rece psihic. Iar eu, eu sunt un mizantrop extaziat ce da sfaturi sociale... Halal! Merit sa aruncati cu pietre in mine... pana ma interiorizez din nou in lumea mea si nu mai arat ca imi pasa.

Totusi, aveti grija de voi si de viitorul vostru!

Andrei C.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu